Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Důsledněji prosazovat nákupní marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00181334" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00181334 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Důsledněji prosazovat nákupní marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek upozorňuje na nutnost důkladné propagace nákupního marketingu ve společnostech, jako významný prvek získávání konkurenceschopnosti a tím také lepší pozice na nákupním trhu. Je nezbytné dívat se na dodavatele jako na partnery a začlenit vzájemně svá know - how do vlastní firemní politiky, což přináší výhody pro obě strany.

  • Název v anglickém jazyce

    More trough promotion of purchase marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The article draws attention to the need of more thorough promotion of purchase marketing in companies as a significant element of gaining competitive advantages and thereby also a better position on the current market. It is necessary to view suppliers as partners and integrate their know-how into the company`s own company policie, bringing benefits to both Aires that are far from negligible.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů