Důsledněji prosazovat nákupní marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00181334" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00181334 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Důsledněji prosazovat nákupní marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Článek upozorňuje na nutnost důkladné propagace nákupního marketingu ve společnostech, jako významný prvek získávání konkurenceschopnosti a tím také lepší pozice na nákupním trhu. Je nezbytné dívat se na dodavatele jako na partnery a začlenit vzájemně svá know - how do vlastní firemní politiky, což přináší výhody pro obě strany.
Název v anglickém jazyce
More trough promotion of purchase marketing
Popis výsledku anglicky
The article draws attention to the need of more thorough promotion of purchase marketing in companies as a significant element of gaining competitive advantages and thereby also a better position on the current market. It is necessary to view suppliers as partners and integrate their know-how into the company`s own company policie, bringing benefits to both Aires that are far from negligible.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů