Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vedoucí pozice značky - vznik nového paradigmatu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00184654" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00184654 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vedoucí pozice značky - vznik nového paradigmatu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na proces rozvoje, na systém řízení značky a analýzu značek v rámci strategického řízení. Možnosti dalšího rozvoje v oblasti řízení hodnoty značky jsou poskytovány výsledky situační analýzy. V závěru článku jsou prezentovány výsledky srovnání mobilních telefonů podle pěti kritérií, pomocí stupnice polarity.

  • Název v anglickém jazyce

    Brand leadership - the birth of a new paradigm

  • Popis výsledku anglicky

    The article addresses the brand development process itself, the brand leadership system and multiple brands strategy management. Possibilities for further progress in the brand value management are provided in a situation analysis. In conclusion, the article presents the results of comparing mobile phones five criteria using polarity scale.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů