Vedoucí pozice značky - vznik nového paradigmatu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00184654" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00184654 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vedoucí pozice značky - vznik nového paradigmatu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zaměřuje na proces rozvoje, na systém řízení značky a analýzu značek v rámci strategického řízení. Možnosti dalšího rozvoje v oblasti řízení hodnoty značky jsou poskytovány výsledky situační analýzy. V závěru článku jsou prezentovány výsledky srovnání mobilních telefonů podle pěti kritérií, pomocí stupnice polarity.
Název v anglickém jazyce
Brand leadership - the birth of a new paradigm
Popis výsledku anglicky
The article addresses the brand development process itself, the brand leadership system and multiple brands strategy management. Possibilities for further progress in the brand value management are provided in a situation analysis. In conclusion, the article presents the results of comparing mobile phones five criteria using polarity scale.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů