Tradiční versus nové
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00185258" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00185258 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tradiční versus nové
Popis výsledku v původním jazyce
Tradiční setkání marketingových odborníků se konalo již po třicáté šesté. Zvolené téma vymezilo prostor pro konfrontaci tradičních hodnot a nových trendů v marketingu. Jak se mění zákazník? Co všechno nabízejí nové marketingové přístupy? Jsou tradiční modely relevantní a funkční? Jaká je situace na trhu? Na to vše se snažili odpovědět přednášející ve svých příspěvcích, zařazených do čtyř samostatně tematicky laděných bloků.
Název v anglickém jazyce
Traditional versus new
Popis výsledku anglicky
Traditional 36th meeting of marketing experts was held at Novotného lávka in Prague. A chosen theme defined areas for a confrontation of traditional values and new trends in marketing. How is the customer? What new marketing approaches offer?Are the traditional models functional? What is the situation on the market? Qualified speakers were trying to answer all these questions in their contributions classified into four separately themed blocks.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů