Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tradiční versus nové

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00185258" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00185258 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tradiční versus nové

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tradiční setkání marketingových odborníků se konalo již po třicáté šesté. Zvolené téma vymezilo prostor pro konfrontaci tradičních hodnot a nových trendů v marketingu. Jak se mění zákazník? Co všechno nabízejí nové marketingové přístupy? Jsou tradiční modely relevantní a funkční? Jaká je situace na trhu? Na to vše se snažili odpovědět přednášející ve svých příspěvcích, zařazených do čtyř samostatně tematicky laděných bloků.

  • Název v anglickém jazyce

    Traditional versus new

  • Popis výsledku anglicky

    Traditional 36th meeting of marketing experts was held at Novotného lávka in Prague. A chosen theme defined areas for a confrontation of traditional values and new trends in marketing. How is the customer? What new marketing approaches offer?Are the traditional models functional? What is the situation on the market? Qualified speakers were trying to answer all these questions in their contributions classified into four separately themed blocks.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů