Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Game-theoretic Approach to Adversarial Plan Recognition

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00200161" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00200161 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.booksonline.iospress.nl/publication/7030" target="_blank" >http://www.booksonline.iospress.nl/publication/7030</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3233/978-1-61499-098-7-546" target="_blank" >10.3233/978-1-61499-098-7-546</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Game-theoretic Approach to Adversarial Plan Recognition

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We argue that the problem of adversarial plan recognition, where the observed agent actively tries to avoid detection, should be modeled in the game theoretic framework. We define the problem as an imperfect-information extensive-form game between the observer and the observed agent. We propose a novel algorithm that approximates the optimal solution in the game using Monte-Carlo sampling. The experimental evaluation is performed on a syn- thetic domain inspired by a network security problem. The proposed method produces significantly better results than several simple baselines on a practically large domain.

  • Název v anglickém jazyce

    Game-theoretic Approach to Adversarial Plan Recognition

  • Popis výsledku anglicky

    We argue that the problem of adversarial plan recognition, where the observed agent actively tries to avoid detection, should be modeled in the game theoretic framework. We define the problem as an imperfect-information extensive-form game between the observer and the observed agent. We propose a novel algorithm that approximates the optimal solution in the game using Monte-Carlo sampling. The experimental evaluation is performed on a syn- thetic domain inspired by a network security problem. The proposed method produces significantly better results than several simple baselines on a practically large domain.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP202%2F12%2F2054" target="_blank" >GAP202/12/2054: Bezpečnostní hry v extenzivní formě</a><br>

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ECAI 2012 - 20th European Conference on Artificial Intelligence

  • ISBN

    978-1-61499-097-0

  • ISSN

    0922-6389

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    546-551

  • Název nakladatele

    IOS Press

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Montpellier

  • Datum konání akce

    27. 8. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku