Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Constant Time Headway Control Policy in Leader Following Vehicular Platoons: 2-D Polynomial Approach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00203536" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00203536 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Constant Time Headway Control Policy in Leader Following Vehicular Platoons: 2-D Polynomial Approach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Constant time headway policy is considered for control of vehicular platoons in future automated highway systems. 2-D polynomial approach is applied, hence dynamics is described using a fraction of two bivariate polynomials. In contrast to some previousworks, the platoon here assumes a leader and an infinite number of followers. The usual bilateral z-transform used for doubly infinite vehicular strings is replaced here by a special unilateral z-transform. This naturally brings the boundary conditions into consideration through which the leader vehicle comes into the scene.

  • Název v anglickém jazyce

    Constant Time Headway Control Policy in Leader Following Vehicular Platoons: 2-D Polynomial Approach

  • Popis výsledku anglicky

    Constant time headway policy is considered for control of vehicular platoons in future automated highway systems. 2-D polynomial approach is applied, hence dynamics is described using a fraction of two bivariate polynomials. In contrast to some previousworks, the platoon here assumes a leader and an infinite number of followers. The usual bilateral z-transform used for doubly infinite vehicular strings is replaced here by a special unilateral z-transform. This naturally brings the boundary conditions into consideration through which the leader vehicle comes into the scene.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ME10010" target="_blank" >ME10010: Kolaborativní algoritmy pro řízení formací bezpilotních letounů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Computer Aided Systems Theory - EUROCAST 2011

  • ISBN

    978-3-642-27578-4

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    457-464

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Heidelberg

  • Místo konání akce

    Las Palmas de Gran Canaria

  • Datum konání akce

    6. 2. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000314699100059