Co znamená demokratizace značky?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F15%3A00233725" target="_blank" >RIV/68407700:21230/15:00233725 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Co znamená demokratizace značky?
Popis výsledku v původním jazyce
Sociální sítě jsou faktorem demokratizace značky. Zákazníci vytvářejí komunitu okolo značky. Integrované řízení značky stále platí. Jde o integraci online a offline médií.
Název v anglickém jazyce
What does democratization brand?
Popis výsledku anglicky
Social networks are a factor of democratization brand. Customers create a community around the brand. Integrated brand management still apply. It is an integration of online and offline media.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů