Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Co znamená demokratizace značky?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F15%3A00233725" target="_blank" >RIV/68407700:21230/15:00233725 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Co znamená demokratizace značky?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sociální sítě jsou faktorem demokratizace značky. Zákazníci vytvářejí komunitu okolo značky. Integrované řízení značky stále platí. Jde o integraci online a offline médií.

  • Název v anglickém jazyce

    What does democratization brand?

  • Popis výsledku anglicky

    Social networks are a factor of democratization brand. Customers create a community around the brand. Integrated brand management still apply. It is an integration of online and offline media.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů