Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak zajistit značce budoucnost?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F15%3A00233728" target="_blank" >RIV/68407700:21230/15:00233728 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak zajistit značce budoucnost?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Značka se musí integrovat do prostředí a denního života. Budoucnost značky zajistí: důvěra/spolehlivost, relevance, diferenciace, příslib výkonu, síla fascinace, orientace na zákazníka, top-kvalita, inovace, postoj, sdílení hodnot.

  • Název v anglickém jazyce

    How to ensure the future of the brand?

  • Popis výsledku anglicky

    Brand must be integrated into the environment and daily life. Ensure the future of the brand: trust / reliability, relevance, differentiation, the promise of power, the power of fascination, customer orientation, top-quality, innovation, attitude, sharedvalues.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů