Jak zajistit značce budoucnost?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F15%3A00233728" target="_blank" >RIV/68407700:21230/15:00233728 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak zajistit značce budoucnost?
Popis výsledku v původním jazyce
Značka se musí integrovat do prostředí a denního života. Budoucnost značky zajistí: důvěra/spolehlivost, relevance, diferenciace, příslib výkonu, síla fascinace, orientace na zákazníka, top-kvalita, inovace, postoj, sdílení hodnot.
Název v anglickém jazyce
How to ensure the future of the brand?
Popis výsledku anglicky
Brand must be integrated into the environment and daily life. Ensure the future of the brand: trust / reliability, relevance, differentiation, the promise of power, the power of fascination, customer orientation, top-quality, innovation, attitude, sharedvalues.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů