Spokojený zákazník = úspěšný marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F15%3A00233737" target="_blank" >RIV/68407700:21230/15:00233737 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spokojený zákazník = úspěšný marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Rozhodujícím subjektem hodným pozornosti firmy je zákazník. Nová marketingová paradigmata vznikají z nového přístupu, charakterizovaného principem marketingu vztahů. Je třeba vycházet z definice hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka. Cílem práce s klienty je dosažení věrnosti zákazníků, změny chování zákazníků a vztah k firmě. Integrace zákazníků do inovačního procesu není jen sloganem, ale výchozím bodem pro řadu kreativních cest při tvorbě produktu.
Název v anglickém jazyce
Satisfied Customer = Successful Marketing
Popis výsledku anglicky
The decisive subject worthy of the company?s attention is the customers. New marketing paradigms assume a new approach characterised by the relation marketing principle. The definition of value for the customer and the customer?s value fit in here. The purpose of working with the customers is achieving customer loyalty, change of customer behaviour and relationship to the company. Integrating customers in the innovation process is not just a slogan but the starting point for a number of creative paths.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů