Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojený zákazník = úspěšný marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F15%3A00233737" target="_blank" >RIV/68407700:21230/15:00233737 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spokojený zákazník = úspěšný marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozhodujícím subjektem hodným pozornosti firmy je zákazník. Nová marketingová paradigmata vznikají z nového přístupu, charakterizovaného principem marketingu vztahů. Je třeba vycházet z definice hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka. Cílem práce s klienty je dosažení věrnosti zákazníků, změny chování zákazníků a vztah k firmě. Integrace zákazníků do inovačního procesu není jen sloganem, ale výchozím bodem pro řadu kreativních cest při tvorbě produktu.

  • Název v anglickém jazyce

    Satisfied Customer = Successful Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The decisive subject worthy of the company?s attention is the customers. New marketing paradigms assume a new approach characterised by the relation marketing principle. The definition of value for the customer and the customer?s value fit in here. The purpose of working with the customers is achieving customer loyalty, change of customer behaviour and relationship to the company. Integrating customers in the innovation process is not just a slogan but the starting point for a number of creative paths.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů