Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Onboard Model-based Prediction of Tram Braking Distance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F20%3A00342364" target="_blank" >RIV/68407700:21230/20:00342364 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1016/j.ifacol.2020.12.2006" target="_blank" >https://doi.org/10.1016/j.ifacol.2020.12.2006</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.ifacol.2020.12.2006" target="_blank" >10.1016/j.ifacol.2020.12.2006</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Onboard Model-based Prediction of Tram Braking Distance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper, we document a design of a computational method for an onboard prediction of a breaking distance for a city rail vehicle|a tram. The method is based on an onboard simulation of tram braking dynamics. Inputs to this simulation are the data from a digital map and the estimated (current) position and speed, which are, in turn, estimated by combining a mathematical model of dynamics of a tram with the measurements from a GNSS/GPS receiver, an accelerometer and the data from a digital map. Experiments with real trams verify the functionality, but reliable identification of the key physical parameters turns out critically important. The proposed method provides the core functionality for a collision avoidance system based on vehicle-to-vehicle (V2V) communication.

  • Název v anglickém jazyce

    Onboard Model-based Prediction of Tram Braking Distance

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, we document a design of a computational method for an onboard prediction of a breaking distance for a city rail vehicle|a tram. The method is based on an onboard simulation of tram braking dynamics. Inputs to this simulation are the data from a digital map and the estimated (current) position and speed, which are, in turn, estimated by combining a mathematical model of dynamics of a tram with the measurements from a GNSS/GPS receiver, an accelerometer and the data from a digital map. Experiments with real trams verify the functionality, but reliable identification of the key physical parameters turns out critically important. The proposed method provides the core functionality for a collision avoidance system based on vehicle-to-vehicle (V2V) communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH03010155" target="_blank" >TH03010155: Inteligentní veřejná doprava s využitím V2X</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the IFAC World Congress 2020

  • ISBN

  • ISSN

    2405-8963

  • e-ISSN

    2405-8963

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    15047-15052

  • Název nakladatele

    IFAC

  • Místo vydání

    Laxenburg

  • Místo konání akce

    Berlín

  • Datum konání akce

    11. 7. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000652593600295