Síť vysokorychlostních železničních tratí (I)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F07%3A06133004" target="_blank" >RIV/68407700:21260/07:06133004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Síť vysokorychlostních železničních tratí (I)
Popis výsledku v původním jazyce
Za novou vysokorychlostní železniční trať považujeme takovou adhezní železniční trať, jejíž traťová rychlost je nejméně 250 km/h; spolu s modernizovanými úseky, zpravidla na rychlost 200 km/h, pak vytváří síť vysokorychlostních tratí. Článek, který je prvním ze tří plánovaných dílů, se zaměřuje na vývoj vysokorychlostní železniční sítě a její hlavní parametry v některých zemích světa.
Název v anglickém jazyce
High Speed Railway Lines Net (Part 1)
Popis výsledku anglicky
A new high-speed railway line is understood as an adhesive railway line, the line speed of which is at least 250 km/h; it forms a network of high-speed lines with sections usually modernized to the speed of 200 km/h. This article, which is the first partof the planned three parts, deals with the development of the high-speed railway network and its main parameters in selected countries of the world.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silnice a železnice
ISSN
1801-822X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
61-63
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—