Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncept nového designu rotoru odstředivého kompresoru u proudových motorů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F08%3A06148892" target="_blank" >RIV/68407700:21260/08:06148892 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21220/08:02155376

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New Design Concept of Centrifugal Compressor Impellers of Turbojet Engines

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the paper a new innovative design of the centrifugal compressor impeller blades with the aim to improve the centrifugal compressor stage performance characteristics, namely its efficiency and the range of stable work is described. The new design concept consists in the division of the of the impeller blades into two parts. First part of the rotor blades is formed by highly aerodynamic loaded axial flow cascade. The second part is formed by axial/radial cascade with double blades then the first part.The new design has been applied to the advanced centrifugal compressor stage of Walter Aero Engine Company. Performance characteristics of both stages have been calculated using Fluent code at design speed of the rotor. Results obtained by numerical experiment and based on the relative comparison of the two designs show considerable improvement of performance characteristics of the new centrifugal compressor stage design.

  • Název v anglickém jazyce

    New Design Concept of Centrifugal Compressor Impellers of Turbojet Engines

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper a new innovative design of the centrifugal compressor impeller blades with the aim to improve the centrifugal compressor stage performance characteristics, namely its efficiency and the range of stable work is described. The new design concept consists in the division of the of the impeller blades into two parts. First part of the rotor blades is formed by highly aerodynamic loaded axial flow cascade. The second part is formed by axial/radial cascade with double blades then the first part.The new design has been applied to the advanced centrifugal compressor stage of Walter Aero Engine Company. Performance characteristics of both stages have been calculated using Fluent code at design speed of the rotor. Results obtained by numerical experiment and based on the relative comparison of the two designs show considerable improvement of performance characteristics of the new centrifugal compressor stage design.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F06%2F1440" target="_blank" >GA101/06/1440: Studie provedení hlavních částí paroplynového zařízení se zplyňováním uhlí se zaměřením na tepelnou účinnost a minimální emise CO2</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v civilním letectví

  • ISBN

    978-80-7204-604-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    ČVUT, Fakulta dopravní

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku