Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

6 000 t zboží skrz Prahu. Každou hodinu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F09%3A00160608" target="_blank" >RIV/68407700:21260/09:00160608 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    6 000 t zboží skrz Prahu. Každou hodinu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá aplikací principů (integrálního) taktového grafikonu na trasy pro nákladní vlaky. Trasy jsou v uzlech, namísto přípojů, flexibilně napojeny navzájem pomocí úprav jízdních dob v přilehlých úsecích. Je představena teoretická aplikace tohoto přístupu na pražský uzel a sousedící hlavní tratě v kontextu platného taktového jízdního řádu osobní dopravy, jakož i výpočet teoretických zbožových proudů, které mohou být provezeny každou hodinu v uvedených trasách. Na závěr je diskutováno vhodnémísto napojení logistického centra na železniční síť v oblasti uzlu, včetně příkladu pražského železničního uzlu.

  • Název v anglickém jazyce

    6,000 tons of goods through Prague. Hourly.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with application of principles of (integrated) periodic timetable on freight train paths. In nodes, instead of connections, train paths are flexibly bound together by modifying of running times in neighbour sections. Theoretical application of this approach on Prague node and adjoining main lines in context of present passenger periodic timetable is presented, as well as calculation of theoretical goods flows that could be transported in such train paths each hour. In conclusion, properplace of connection of logistic centre to railway network in node area is discussed, with example of Prague railway node.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    LOGI 2009. Sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-7399-893-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Universita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    19. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku