RAILWAY TIMETABLES IN CZECH REPUBLIC AND BULGARIA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F09%3A00172495" target="_blank" >RIV/68407700:21260/09:00172495 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
RAILWAY TIMETABLES IN CZECH REPUBLIC AND BULGARIA
Popis výsledku v původním jazyce
Public transport system must be planed as a whole. Attractive service must be fast, cheap and comfortable with high availability in time and place. It all offers supply based on Integrated Periodic Timetable, because timetable is a basic instrument for organizing railway transport. IPT concepts are very tight linked with infrastructure and vehicles. How shows example from implementation in Czech Republic, good results from IPT are attainable not only in Western Europe, but in Central and Eastern Europetoo. In the paper are named fundamental differents between organizing passanger railway traffic in the Czech Republic and Bulgaria
Název v anglickém jazyce
RAILWAY TIMETABLES IN CZECH REPUBLIC AND BULGARIA
Popis výsledku anglicky
Public transport system must be planed as a whole. Attractive service must be fast, cheap and comfortable with high availability in time and place. It all offers supply based on Integrated Periodic Timetable, because timetable is a basic instrument for organizing railway transport. IPT concepts are very tight linked with infrastructure and vehicles. How shows example from implementation in Czech Republic, good results from IPT are attainable not only in Western Europe, but in Central and Eastern Europetoo. In the paper are named fundamental differents between organizing passanger railway traffic in the Czech Republic and Bulgaria
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trans & Motauto 2009
ISBN
—
ISSN
1313-5031
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Scientific-technical union of mechanical engineering
Místo vydání
Sofija
Místo konání akce
Sofija
Datum konání akce
17. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—