Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

RAILWAY TIMETABLES IN CZECH REPUBLIC AND BULGARIA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F09%3A00172495" target="_blank" >RIV/68407700:21260/09:00172495 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    RAILWAY TIMETABLES IN CZECH REPUBLIC AND BULGARIA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Public transport system must be planed as a whole. Attractive service must be fast, cheap and comfortable with high availability in time and place. It all offers supply based on Integrated Periodic Timetable, because timetable is a basic instrument for organizing railway transport. IPT concepts are very tight linked with infrastructure and vehicles. How shows example from implementation in Czech Republic, good results from IPT are attainable not only in Western Europe, but in Central and Eastern Europetoo. In the paper are named fundamental differents between organizing passanger railway traffic in the Czech Republic and Bulgaria

  • Název v anglickém jazyce

    RAILWAY TIMETABLES IN CZECH REPUBLIC AND BULGARIA

  • Popis výsledku anglicky

    Public transport system must be planed as a whole. Attractive service must be fast, cheap and comfortable with high availability in time and place. It all offers supply based on Integrated Periodic Timetable, because timetable is a basic instrument for organizing railway transport. IPT concepts are very tight linked with infrastructure and vehicles. How shows example from implementation in Czech Republic, good results from IPT are attainable not only in Western Europe, but in Central and Eastern Europetoo. In the paper are named fundamental differents between organizing passanger railway traffic in the Czech Republic and Bulgaria

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trans & Motauto 2009

  • ISBN

  • ISSN

    1313-5031

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Scientific-technical union of mechanical engineering

  • Místo vydání

    Sofija

  • Místo konání akce

    Sofija

  • Datum konání akce

    17. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku