Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Influence of Integrated Periodic Timetable of Passenger Railway Transport on Freight Railway Transport

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F10%3A00168298" target="_blank" >RIV/68407700:21260/10:00168298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of Integrated Periodic Timetable of Passenger Railway Transport on Freight Railway Transport

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to present the concept of network-bound periodic freight train paths in the context of integrated periodic timetable (IPT) of passenger transport. To this purpose, outputs of R & D project CG723-138-190 - Configuration of IPT-nodes in Czech Railway Network are used. The presented solution guarantees regular capacity to freight trains also during day, without significant influence on passenger transport. This paper has been written on behalf of CTU FTS research plan "Developmentof methods of design and operation of transport networks from the point of view of their optimization".

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of Integrated Periodic Timetable of Passenger Railway Transport on Freight Railway Transport

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present the concept of network-bound periodic freight train paths in the context of integrated periodic timetable (IPT) of passenger transport. To this purpose, outputs of R & D project CG723-138-190 - Configuration of IPT-nodes in Czech Railway Network are used. The presented solution guarantees regular capacity to freight trains also during day, without significant influence on passenger transport. This paper has been written on behalf of CTU FTS research plan "Developmentof methods of design and operation of transport networks from the point of view of their optimization".

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EURO - Žel 2010

  • ISBN

    978-80-554-0197-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    26. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku