Vliv reklamních zařízení na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F17%3A00312113" target="_blank" >RIV/68407700:21260/17:00312113 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv reklamních zařízení na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích
Popis výsledku v původním jazyce
ČVUT v Praze Fakulta dopravní řešila v loňském roce výzkumný úkol zaměřený na analýzu vlivu reklamních zařízení na bezpečnost silničního provozu (vč. dynamických reklamních zařízení) umístěných v bezprostřední blízkosti pozemní komunikace. Tento článek přináší poznatky řešitelů uvedeného projektu. Konkrétně jsou v příspěvku uvedeny výstupy z vybraných rizikových úseků, kde byla analyzována nehodovost a sledovány dopravní konflikty. V rámci psychologické analýzy, která byla nezbytnou součástí projektu, byly prováděny testovací jízdy v reálném provozu a byly realizovány i jízdní zkoušky na vozidlovém simulátoru.
Název v anglickém jazyce
The Influence of Advertisement for Traffic Safety on Roads
Popis výsledku anglicky
Last year, the Transport Faculty of the Czech Technical University conducted a research project aimed at the advertising devices impact on the road traffic safety. This paper describes the project mentioned focusing at the advertising devices including the dynamic ones located in the direct road closeness and presents the project executors´ recognitions. The outputs of selected risk road sections including traffic accident analysis and traffic collisions observations are in this paper mentioned in details. In the frames of the psycho- logical analysis, which formed an indispensable part of the project, test travels in actual traffic were realized as well as those at a driving simulator.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/VH20162017003" target="_blank" >VH20162017003: Vliv reklamních zařízení na bezpečnost silničního provozu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silniční obzor
ISSN
0322-7154
e-ISSN
—
Svazek periodika
78
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
133-137
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—