Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv reklamních zařízení na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F17%3A00312113" target="_blank" >RIV/68407700:21260/17:00312113 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv reklamních zařízení na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ČVUT v Praze Fakulta dopravní řešila v loňském roce výzkumný úkol zaměřený na analýzu vlivu reklamních zařízení na bezpečnost silničního provozu (vč. dynamických reklamních zařízení) umístěných v bezprostřední blízkosti pozemní komunikace. Tento článek přináší poznatky řešitelů uvedeného projektu. Konkrétně jsou v příspěvku uvedeny výstupy z vybraných rizikových úseků, kde byla analyzována nehodovost a sledovány dopravní konflikty. V rámci psychologické analýzy, která byla nezbytnou součástí projektu, byly prováděny testovací jízdy v reálném provozu a byly realizovány i jízdní zkoušky na vozidlovém simulátoru.

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of Advertisement for Traffic Safety on Roads

  • Popis výsledku anglicky

    Last year, the Transport Faculty of the Czech Technical University conducted a research project aimed at the advertising devices impact on the road traffic safety. This paper describes the project mentioned focusing at the advertising devices including the dynamic ones located in the direct road closeness and presents the project executors´ recognitions. The outputs of selected risk road sections including traffic accident analysis and traffic collisions observations are in this paper mentioned in details. In the frames of the psycho- logical analysis, which formed an indispensable part of the project, test travels in actual traffic were realized as well as those at a driving simulator.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VH20162017003" target="_blank" >VH20162017003: Vliv reklamních zařízení na bezpečnost silničního provozu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silniční obzor

  • ISSN

    0322-7154

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    78

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    133-137

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus