Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integration of MOOCs in Regular Courses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F18%3A00348934" target="_blank" >RIV/68407700:21260/18:00348934 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1145/3274005.3274013" target="_blank" >https://doi.org/10.1145/3274005.3274013</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/3274005.3274013" target="_blank" >10.1145/3274005.3274013</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Integration of MOOCs in Regular Courses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At this moment many universities have developed their own MOOCs, open liar students all over the world. This new way of distant learning stimulated the development of innovative teaching/learning models and new learning materials. In recent years at some universities, experiments were running focused on the integration of MOOCs material in regular courses. The shortcomings of regular MOOCs as high dropout rates, incomplete assignments and missing cooperation between students have been solved by a new didactic model, hybrid course and mandatory presence. The role of teachers has been changed from massive oral presentation to course manager. The integration of MOOCs has been tested in several courses at TUDelft and a controlled experiment at Czech Technical University in Prague

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of MOOCs in Regular Courses

  • Popis výsledku anglicky

    At this moment many universities have developed their own MOOCs, open liar students all over the world. This new way of distant learning stimulated the development of innovative teaching/learning models and new learning materials. In recent years at some universities, experiments were running focused on the integration of MOOCs material in regular courses. The shortcomings of regular MOOCs as high dropout rates, incomplete assignments and missing cooperation between students have been solved by a new didactic model, hybrid course and mandatory presence. The role of teachers has been changed from massive oral presentation to course manager. The integration of MOOCs has been tested in several courses at TUDelft and a controlled experiment at Czech Technical University in Prague

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    19th Bulgarian International Conference on Computer Systems and Technologies (CompSysTech)

  • ISBN

    978-1-4503-6425-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    144-151

  • Název nakladatele

    Association of Computing Machinery

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Ruse

  • Datum konání akce

    13. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000511431300025