Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

reVize Typologie 2023 – Školní budova jako výuková pomůcka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F23%3A00366674" target="_blank" >RIV/68407700:21450/23:00366674 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.revizetypologie.cz/" target="_blank" >https://www.revizetypologie.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    reVize Typologie 2023 – Školní budova jako výuková pomůcka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Konference reVize Typologie 2023 – Školní budova jako výuková pomůcka diskutovala téma Jak navrhovat a stavět školy s ohledem na změny ve vzdělávání? Zároveň tématicky navázala na vydání publikace Základní školy: manuál pro zadávání projektů veřejných budov (O. Tuček, Z. Stýblo, V. Mudra). V úvodním bloku se diskutovalo o zadávání projektů základních škol, platné a připravované legislativě pro jejich výstavbu a navrhování, o procesu výstavby nové školy pohledem starostů a způsobu vzdělávání dětí v 21. století. Druhý blok se věnoval proměnám výukového prostoru, současným trendům ve vzdělávání a potřebám pedagogů, osvětlení ve školách a představení fakultních škol. Třetí blok představil příklady dobré praxe z posledních let – rekonstrukci budovy střední odborné školy Českobrodská v pražských Hrdlořezech, výstavbu areálu nové ZŠ Amos pro Psáry a Dolní Jirčany nebo novou základní školu v Chýni. Do debaty přispěli také zástupci soukromého vzdělávacího sektoru s příspěvky o rekonstrukcích stávajících budov pro potřeby školy.

  • Název v anglickém jazyce

    ReVision of Typology 2023 – School building as a teaching aid

  • Popis výsledku anglicky

    The coference – ReVision of Typology 2023 – School building as a teaching aid discussed the topic How to design and build schools with regard to changes in education? At the same time, it also thematically followed up on the publication Basic schools: a manual for commissioning public building projects (O. Tuček, Z. Stýblo, V. Mudra). In the introductory block, the commissioning of primary school projects, valid and prepared legislation for their construction and design, the process of building a new school from the point of view of mayors and the way children are educated in the 21st century were discussed. The second block was devoted to changes in the teaching space, current trends in education and the needs of pedagogues, lighting in schools and the presentation of faculty schools. The third block presented examples of good practice from recent years – the reconstruction of the building of the Českobrodská Secondary School in Prague – Hrdlořezy, the construction of the premises of the new Amos Primary School for Psáry and Dolní Jirčany or the new elementary school in Chýně. Representatives of the private education sector also contributed to the debate with contributions on the reconstruction of existing buildings for school needs.

Klasifikace

  • Druh

    M - Uspořádání konference

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60402 - Architectural design

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    FA ČVUT, Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    50

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce