Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravenost žáků 8. a 9. tříd základní školy na mimořádné události se zaměřením na poskytování první pomoci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F24%3A00381304" target="_blank" >RIV/68407700:21460/24:00381304 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravenost žáků 8. a 9. tříd základní školy na mimořádné události se zaměřením na poskytování první pomoci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Téma tohoto příspěvku bylo zaměřeno na připravenost žáků 8. a 9. tříd základních škol na mimořádné události a poskytování první pomoci. Cílem výzkumu bylo zhodnotit úroveň znalostí a dovedností žáků v těchto oblastech a identifikovat klíčové faktory ovlivňující jejich připravenost. Výzkum byl založen na dotazníkovém šetření, kterým byla hodnocena schopnost žáků adekvátně reagovat na různé krizové situace. Výsledky mohou být použity jako podklad pro zlepšení výuky zaměřené na bezpečnost a první pomoc, s cílem zvýšit připravenost mladých lidí na reálné krizové situace.

  • Název v anglickém jazyce

    Preparedness of 8th and 9th Grade Primary School Students for Emergency Events Focusing on Providing First Aid

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of this article focused on the preparedness of 8th and 9th-grade elementary school students for emergency situations and the provision of first aid. The aim of the research was to assess the level of students' knowledge and skills in these areas and to identify key factors influencing their readiness. The research was based on a questionnaire survey, which evaluated the students' ability to adequately respond to various crisis situations. The results may be used as a basis for improving education focused on safety and first aid, with the goal of enhancing young people's preparedness for real-life emergenciees.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aspekty práce pomáhajících profesí 2024. Recenzovaný sborník ze studentské vědecké konference

  • ISBN

    978-80-01-07321-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    891-898

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Kladno

  • Datum konání akce

    25. 10. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku