Připravenost žáků 8. a 9. tříd základní školy na mimořádné události se zaměřením na poskytování první pomoci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F24%3A00381304" target="_blank" >RIV/68407700:21460/24:00381304 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Připravenost žáků 8. a 9. tříd základní školy na mimořádné události se zaměřením na poskytování první pomoci
Popis výsledku v původním jazyce
Téma tohoto příspěvku bylo zaměřeno na připravenost žáků 8. a 9. tříd základních škol na mimořádné události a poskytování první pomoci. Cílem výzkumu bylo zhodnotit úroveň znalostí a dovedností žáků v těchto oblastech a identifikovat klíčové faktory ovlivňující jejich připravenost. Výzkum byl založen na dotazníkovém šetření, kterým byla hodnocena schopnost žáků adekvátně reagovat na různé krizové situace. Výsledky mohou být použity jako podklad pro zlepšení výuky zaměřené na bezpečnost a první pomoc, s cílem zvýšit připravenost mladých lidí na reálné krizové situace.
Název v anglickém jazyce
Preparedness of 8th and 9th Grade Primary School Students for Emergency Events Focusing on Providing First Aid
Popis výsledku anglicky
The topic of this article focused on the preparedness of 8th and 9th-grade elementary school students for emergency situations and the provision of first aid. The aim of the research was to assess the level of students' knowledge and skills in these areas and to identify key factors influencing their readiness. The research was based on a questionnaire survey, which evaluated the students' ability to adequately respond to various crisis situations. The results may be used as a basis for improving education focused on safety and first aid, with the goal of enhancing young people's preparedness for real-life emergenciees.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aspekty práce pomáhajících profesí 2024. Recenzovaný sborník ze studentské vědecké konference
ISBN
978-80-01-07321-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
891-898
Název nakladatele
České vysoké učení technické v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Kladno
Datum konání akce
25. 10. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—