Nové poznatky a zvýšení efektivity průhybové diagnostiky vozovek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F02%3A00082667" target="_blank" >RIV/68407700:21610/02:00082667 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové poznatky a zvýšení efektivity průhybové diagnostiky vozovek
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je sledovat vliv změn hlavních strukturních parametrů netuhých vozovek: tlouštěk vrstev a kvality přenosu deformací mezi vrstvami na výsledky zpětné analýzy a posouzení výkonnosti diagnostikované vozovky.
Název v anglickém jazyce
New Findings and Effectivity Enhancement of the Deflection Testing
Popis výsledku anglicky
The uncertainties in values of basic parameters of pavement structure are among the main sources of the deflectiontesting results uncertainty. The paper discusses influence of the layer thicknesses and of the layer interaction quality on the values of backcalculated moduli of the pavement layer and on the results of pavement performance evaluation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA103%2F00%2F1115" target="_blank" >GA103/00/1115: Moderní metody zkvalitnění návrhu novostaveb a rekonstrukcí netuhých vozovek</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Q-2002, Technológie údržby ciest
ISBN
80-968739-5-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
56-60
Název nakladatele
Žilinská universita, Stavebná fakulta
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
15. 5. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—