Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimalizace vlivu podkladního systému vozovek na jejich provozní výkonnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F08%3A07143634" target="_blank" >RIV/68407700:21610/08:07143634 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Subgrade and Base Course Optimization in Pavement Performance Enhancement

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The project aimed at obtaining new knowledge on function and mechanical behavior of the subgrade and base course systems of pavements and at using it in the pavement design optimization. Using computer modeling in combination with experimental research in laboratory and in-situ, the methods of rational designing of aggregate base layers as well as of the subgrade soil have been verified. The experimental research was based on FWD (Falling Weight Deflectometer) testing. The research results have been confronted with current subgrade and base course evaluation procedures of the Czech pavement design method TP170.

  • Název v anglickém jazyce

    Subgrade and Base Course Optimization in Pavement Performance Enhancement

  • Popis výsledku anglicky

    The project aimed at obtaining new knowledge on function and mechanical behavior of the subgrade and base course systems of pavements and at using it in the pavement design optimization. Using computer modeling in combination with experimental research in laboratory and in-situ, the methods of rational designing of aggregate base layers as well as of the subgrade soil have been verified. The experimental research was based on FWD (Falling Weight Deflectometer) testing. The research results have been confronted with current subgrade and base course evaluation procedures of the Czech pavement design method TP170.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F05%2F2133" target="_blank" >GA103/05/2133: Optimalizace vlivu podkladního systému vozovek na jejich provozní výkonnost</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of Workshop 2008

  • ISBN

    978-80-01-04016-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Czech Technical University in Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    18. 2. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku