Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Assessment of Impact Forces in Standards

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F15%3A00234677" target="_blank" >RIV/68407700:21610/15:00234677 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=7153757" target="_blank" >http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?arnumber=7153757</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/MILTECHS.2015.7153757" target="_blank" >10.1109/MILTECHS.2015.7153757</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Assessment of Impact Forces in Standards

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Models of accidental impact forces due to road vehicles recommended in Eurocode EN 1991-1-7 are analyzed. The indicative values of design impact forces given for highways and roads seem to be rather low. The impact forces determined on the basis of probabilistic methods are up to three times greater than it is recommended in current European standards. It is shown that the upper bound of impact forces should be applied for key bridges located in the vicinity of traffic routes provided that other safety measures are not taken into account.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of Impact Forces in Standards

  • Popis výsledku anglicky

    Models of accidental impact forces due to road vehicles recommended in Eurocode EN 1991-1-7 are analyzed. The indicative values of design impact forces given for highways and roads seem to be rather low. The impact forces determined on the basis of probabilistic methods are up to three times greater than it is recommended in current European standards. It is shown that the upper bound of impact forces should be applied for key bridges located in the vicinity of traffic routes provided that other safety measures are not taken into account.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VG20122015089" target="_blank" >VG20122015089: Hodnocení bezpečnosti a rizik dopravních staveb při mimořádném zatížení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2015 International Conference on Military Technologies (ICMT)

  • ISBN

    978-80-7231-976-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    333-338

  • Název nakladatele

    IEEE Czechoslovakia Section

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    19. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku