Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Learning through Questionning: What are Suitable Questions Good for?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F16%3A00311636" target="_blank" >RIV/68407700:21630/16:00311636 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://spark.adobe.com/page/7ohkpMA0lD2Wl/" target="_blank" >https://spark.adobe.com/page/7ohkpMA0lD2Wl/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Learning through Questionning: What are Suitable Questions Good for?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The mastery of asking right questions in the right time can create a motivating atmosphere where every opinion is welcomed and taken into account. Such principle is suitable to use in the educational process and also in the working process. Everyone, who is asked to share his view on the problem, can feel usefulness which is highly interconnected with inner motivation. This paper discusses the importance of asking questions by teachers and managers and describes impact of such behaviour on students and employees.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning through Questionning: What are Suitable Questions Good for?

  • Popis výsledku anglicky

    The mastery of asking right questions in the right time can create a motivating atmosphere where every opinion is welcomed and taken into account. Such principle is suitable to use in the educational process and also in the working process. Everyone, who is asked to share his view on the problem, can feel usefulness which is highly interconnected with inner motivation. This paper discusses the importance of asking questions by teachers and managers and describes impact of such behaviour on students and employees.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50402 - Demography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Schola 2016 - PEDAGOGY AND DIDACTICS IN TECHNICAL EDUCATION

  • ISBN

    978-80-01-06112-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    71-74

  • Název nakladatele

    Vydavatelství ČVUT

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    MIAS, Kolejní 2637/2a 160 00 Prague 6

  • Datum konání akce

    6. 12. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku