Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of Digital Competences of Teachers of Social Sciences at Secondary Vocational Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F19%3A00330287" target="_blank" >RIV/68407700:21630/19:00330287 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-11935-5_68" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-11935-5_68</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-11935-5_68" target="_blank" >10.1007/978-3-030-11935-5_68</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of Digital Competences of Teachers of Social Sciences at Secondary Vocational Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper points out to digital competence as an essential part of the competence model of a teacher in education. It points out to the fact that existing competence models need to be further explored, decompiled, and illustrated by the digital competences extensions. This is related to the importance of applying digital technologies to teaching and management.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Digital Competences of Teachers of Social Sciences at Secondary Vocational Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The paper points out to digital competence as an essential part of the competence model of a teacher in education. It points out to the fact that existing competence models need to be further explored, decompiled, and illustrated by the digital competences extensions. This is related to the importance of applying digital technologies to teaching and management.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL01000192" target="_blank" >TL01000192: Rozvoj digitálních kompetencí učitelů společenskovědních předmětů na středních odborných školách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The Challenges of the Digital Transformation in Education. Proceedings of the 21st International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2018) - Volume 2

  • ISBN

    978-3-030-11934-8

  • ISSN

    2194-5357

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    720-731

  • Název nakladatele

    Springer, Cham

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Kos

  • Datum konání akce

    25. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000772239600068