Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multidisciplinary Approaches to Foreign Language Teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F19%3A00337102" target="_blank" >RIV/68407700:21630/19:00337102 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pdf.uhk.cz/hkjas/pi/pdf/vol6nr1_2019.pdf#page=98" target="_blank" >http://pdf.uhk.cz/hkjas/pi/pdf/vol6nr1_2019.pdf#page=98</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multidisciplinary Approaches to Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the contemporary world, language teaching has a responsibility to prepare learners for modern workplaces and interaction with people not only in countries where the target language is spoken, but also with people of other cultural backgrounds. It develops skills and attitudes as well as knowledge. In this view, language teaching needs to promote interdisciplinary collaborative skills and content-based approaches which require redesigning learning environments through partnering with digital technologies and enabling students to internationalise their educational pathways.

  • Název v anglickém jazyce

    Multidisciplinary Approaches to Foreign Language Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    In the contemporary world, language teaching has a responsibility to prepare learners for modern workplaces and interaction with people not only in countries where the target language is spoken, but also with people of other cultural backgrounds. It develops skills and attitudes as well as knowledge. In this view, language teaching needs to promote interdisciplinary collaborative skills and content-based approaches which require redesigning learning environments through partnering with digital technologies and enabling students to internationalise their educational pathways.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    HRADEC KRÁLOVÉ JOURNAL OF ANGLOPHONE STUDIES

  • ISSN

    2336-3347

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    95-106

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus