Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of Information and Communication Technologies (ICT) in Undergraduate Education of Technically Educated Teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F19%3A00349426" target="_blank" >RIV/68407700:21630/19:00349426 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/731/738" target="_blank" >https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/731/738</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role of Information and Communication Technologies (ICT) in Undergraduate Education of Technically Educated Teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the support of the Education Policy Fund of the Ministry of Education, Youth and Sports (MEYS, MŠMT in Czech) is to create more favorable financial conditions for study programs aimed at educating future teachers, preparing teachers for transition to teaching practice and their subsequent stabilization in the school sector. The support follows similarly designed measures implemented by the Ministry between 2014 and 2018.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Information and Communication Technologies (ICT) in Undergraduate Education of Technically Educated Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the support of the Education Policy Fund of the Ministry of Education, Youth and Sports (MEYS, MŠMT in Czech) is to create more favorable financial conditions for study programs aimed at educating future teachers, preparing teachers for transition to teaching practice and their subsequent stabilization in the school sector. The support follows similarly designed measures implemented by the Ministry between 2014 and 2018.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    R&E-SOURCE

  • ISSN

    2313-1640

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    17

  • Stát vydavatele periodika

    AT - Rakouská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    8-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus