The Role of Information and Communication Technologies (ICT) in Undergraduate Education of Technically Educated Teachers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F19%3A00349426" target="_blank" >RIV/68407700:21630/19:00349426 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/731/738" target="_blank" >https://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/731/738</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role of Information and Communication Technologies (ICT) in Undergraduate Education of Technically Educated Teachers
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the support of the Education Policy Fund of the Ministry of Education, Youth and Sports (MEYS, MŠMT in Czech) is to create more favorable financial conditions for study programs aimed at educating future teachers, preparing teachers for transition to teaching practice and their subsequent stabilization in the school sector. The support follows similarly designed measures implemented by the Ministry between 2014 and 2018.
Název v anglickém jazyce
The Role of Information and Communication Technologies (ICT) in Undergraduate Education of Technically Educated Teachers
Popis výsledku anglicky
The aim of the support of the Education Policy Fund of the Ministry of Education, Youth and Sports (MEYS, MŠMT in Czech) is to create more favorable financial conditions for study programs aimed at educating future teachers, preparing teachers for transition to teaching practice and their subsequent stabilization in the school sector. The support follows similarly designed measures implemented by the Ministry between 2014 and 2018.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
R&E-SOURCE
ISSN
2313-1640
e-ISSN
—
Svazek periodika
2019
Číslo periodika v rámci svazku
17
Stát vydavatele periodika
AT - Rakouská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
8-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—