Zpráva o realizaci projektu Fondu rozvoje politiky MŠMT Od začátečníka k mentorovi (podpůrné strategie vzdělávání učitelů ve zlínském regionu)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43875255" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43875255 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://katedry.ped.muni.cz/pedagogika/wp-content/uploads/sites/17/2016/09/komensky_04_140_po3kor.pdf" target="_blank" >https://katedry.ped.muni.cz/pedagogika/wp-content/uploads/sites/17/2016/09/komensky_04_140_po3kor.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zpráva o realizaci projektu Fondu rozvoje politiky MŠMT Od začátečníka k mentorovi (podpůrné strategie vzdělávání učitelů ve zlínském regionu)
Popis výsledku v původním jazyce
Fond vzdělávací politiky MŠMT dává možnost fakultám, aby se podílely na vzdělávání učitelů ve svých regionech. Fakulta humanitních studií UTB ve Zlíně tuto možnost přijala a zpracovala program podpůrných strategií směřujících na celoživotní vzdělávání a kariérnímu růstu pedagogických pracovníků, který Fond vzdělá- vací politiky MŠMT schválil a podpořil na léta 2014-2016. Cílovou skupinou byli mladí začínající učitelé (novice) na základních, středních a v mateřských školách, dále učitelé, které můžeme vnímat jako pokročilé začátečníky (advanced beginners), učitelé kvalifikovaní (kompetent teachers) a učitelé experti (proficient teachers), se kterých mohou být v budoucnu kvalitní mentoři začínajících učitelů.
Název v anglickém jazyce
Report on the implementation of the project Development Fund of the Ministry of Education policy, from beginners to mentor (support strategies of teacher education in the Zlín region)
Popis výsledku anglicky
Education Policy Fund Ministry of Education gives opportunity faculties to participate in the training of teachers in their regions. Faculty of Humanities TBU this option accepted and processed program support strategies aimed lifelong learning and career development teaching staff who fund education tion policy approved by the Ministry of Education and supported for years 2014-2016. The target group was young beginning teachers (Novice) in primary, secondary and nursery schools, the teachers, we can perceive as advanced beginners (advanced beginners), qualified teachers (kompetent teachers) and teachers experts (teachers proficient) with which, in future quality mentors for beginning teachers.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů