Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efektivní zahr. obchod č. firmy jako významný faktor konkurenceschopnosti v období před vstupem ČR do EU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500192" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500192 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efektivní zahr. obchod č. firmy jako významný faktor konkurenceschopnosti v období před vstupem ČR do EU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá významem, postavením a faktory konkurenceschopnosti v oblasti zahraničně obchodních aktivit při vstupu podniku do mezinárodního ekonomického prostředí. Úspěch firmy závisí na efektivnosti hlavních podnikových aktivit, marketingem a výrobou počínaje a prodejem konče. Hlavním hybatelem v tomto smyslu je marketér jakožto vůdčí osobnost firmy a to jak při tvorbě hodnoty v podniku, tak i při jejím následném zhodnocení na zahraničním trhu. Důležitým předpokladem úspěšnosti těchto aktivit je pochopení triády: marketing - produkt - prodej orientované na efektivní uspokojení potřeb zahraničního zákazníka s následným zajištěním toku finanční protihodnoty.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective Foreign Trade Of Czech Firms As A Significant Factor Of Competitive Abilities In The Period Leading Up To The Czech Republic's Entry Into The EU

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the significance, standing and factors of competitive abilities in the domain of foreign trade activities under an enterprise's entry into international economic environments. The success of firms depends on the effectivenessof their main activities, from Marketing and Production through to Sales. The prime mover in this sense is the "Marketer" as the leading personality of the firm - and this is as true for value-creation in the enterprise to their subsequent valorisation on foreign markets. An important presupposition for the success of these activities is the understanding of the triad (MPS): Marketing - Product - Sales oriented to the effective satisfaction of the needs of foreign customers with the ensuing assurance of"counter-value" financial flows.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference Česká republika a Evropská unie na prahu třetího tisíciletí

  • ISBN

    80-7318-007

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    UTB

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    28. 2. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku