Podnikatelská, obchodní a marketingová filozofie Tomáše Bati
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500407" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500407 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podnikatelská, obchodní a marketingová filozofie Tomáše Bati
Popis výsledku v původním jazyce
Podniková, obchodní a marketingová filozofie Tomáše Bati. Článek dokumentuje vnitřní konzistenci názorů tvůrce světového obuvnického koncernu a jeho přínos modernímu markeingu a managementu. Jeho myšlenky o etice jsou dnes velmi aktuální.
Název v anglickém jazyce
Thomas Bata´s Enterpreneurial, Business and Marketing Philosophies
Popis výsledku anglicky
Enterpreneurial Buiness and Marketing Philosophy of Thomas Bata. The article demonstrates an internal consistency of opiniens of the etablisher of the world vide concern and his contribution to modern marketing thinking and management. His sentences on business of enterprice ethics are up to date.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M. Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
IV.
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
25-29
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—