E-mailový marketing, virální marketing, spam a legislativa v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503067" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503067 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-mailový marketing, virální marketing, spam a legislativa v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá otázkou elektronických forem marketingu, kterými jsou e-mailový a virální marketing v kontextu vývoje internetu a jeho služeb. Zamýšlí se také nad otázkou legálních a nelegálních marketingových praktik spojených s internetovými službami, jakými jsou např. spam v rámci Zákona o službách informační společnosti č. 480/2004 Sb.
Název v anglickém jazyce
E-mail Marketing, Viral Marketing, Spam and Legislation in The Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This paper deals with electronic marketing forms in context of the Internet evolution and its services. It means the question of legal and illegal marketing practices associated with Internet services - e. g. spam.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Internet a konkurenceschopnost podniku.
ISBN
80-7318-269-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
20
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—