Dnešní Čínský spotřebitel z evropského pohledu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505031" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505031 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dnešní Čínský spotřebitel z evropského pohledu
Popis výsledku v původním jazyce
Obecná představa o spotřebitelích v Číně vyplývající především z rozdilných kulturních hodnot. Článek popisuje kulturní zvyklosti, důraz na etiketu, žebříček hodnot, neverbální i verbální komunikace, tolerance, stereotypní představy evropanů o Čínské kultuře.
Název v anglickém jazyce
Today´s Chinese consumer (European view)
Popis výsledku anglicky
This project is focused on the cultural aspects of Chinese consumers in the field of marketing making strategy and its perception by recipients owing to cross-cultural odds. Problem is defined as description of cultural dimensions of China and formulation of their influence on the marketing. Behavior of surveyed consumers with different cultural dimension can help to make the best decision about advertising strategy for Chinese market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný sborník mezinárodní Baťovy doktorandské konference, Zlín
ISBN
80-7318-384-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
243
Strana od-do
1
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
27. 4. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—