Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505050" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505050 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    V-CRM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. V článku se zabývám pojmem v-CRM. Aby došlo k lepšímu pochopení a nedošlo k přetrhnutí logické nitě, nejdříve se zmiňuji o CRM, následně e-CRM a poslední je právě zmiňované v-CRM. V článku jsem uvedl i kapitolku o firemních hodnotách, které s touto problematikou úzce souvisí. Musíme si uvědomit, že vztah k zákazníkům, který je založený na hodnotách, bude určovat budoucnost celosvětového podnikání a je jedno v kterém odvětví naše firma působí.

  • Název v anglickém jazyce

    V-CRM

  • Popis výsledku anglicky

    Organizations have to observe new trends and changes in the relationships to their customers to be successful in the contemporary turbulent world. It is wasted to ask why. Customers buy their products and use their services. Nowadays customers are changing and their present requirements are diametrical different from their past ones. In the paper, the author deals with the term v-CRM. Facilitating better understanding he discusses the term CRM first, then e-CRM and last v-CRM. In the paper, the author presents a chapter about organizational values that is connected with the topic of the paper. We have to realize that the relationships to customers that are based on values will determine the future of worldwide business regardless of branch in that ourfirm acts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova doktorandská konference

  • ISBN

    80-7318-384-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku