Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63505050" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63505050 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
V-CRM
Popis výsledku v původním jazyce
Pokud chceme v dnešním turbulentním světě uspět, musíme neustále sledovat nové trendy či změny ve vztahu k našim zákazníkům. Je zbytečné se ptát proč. Vždyť oni kupují naše výrobky, jim poskytujeme naše služby. Zákazníci se vyvíjejí a jejich dnešní požadavky se diametrálně liší od požadavků v minulosti. V článku se zabývám pojmem v-CRM. Aby došlo k lepšímu pochopení a nedošlo k přetrhnutí logické nitě, nejdříve se zmiňuji o CRM, následně e-CRM a poslední je právě zmiňované v-CRM. V článku jsem uvedl i kapitolku o firemních hodnotách, které s touto problematikou úzce souvisí. Musíme si uvědomit, že vztah k zákazníkům, který je založený na hodnotách, bude určovat budoucnost celosvětového podnikání a je jedno v kterém odvětví naše firma působí.
Název v anglickém jazyce
V-CRM
Popis výsledku anglicky
Organizations have to observe new trends and changes in the relationships to their customers to be successful in the contemporary turbulent world. It is wasted to ask why. Customers buy their products and use their services. Nowadays customers are changing and their present requirements are diametrical different from their past ones. In the paper, the author deals with the term v-CRM. Facilitating better understanding he discusses the term CRM first, then e-CRM and last v-CRM. In the paper, the author presents a chapter about organizational values that is connected with the topic of the paper. We have to realize that the relationships to customers that are based on values will determine the future of worldwide business regardless of branch in that ourfirm acts.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova doktorandská konference
ISBN
80-7318-384-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—