Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Importance of Innovation and Knowledge Management for the Czech Business Companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508717" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508717 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Importance of Innovation and Knowledge Management for the Czech Business Companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Knowledge Management and Innovation Management is one of the most improving trends in Management practice, now. These two trends should be in the connection, because without the innovation and without knowledge sharing, the company could not exist in itsbusiness activities. The main aim of this paper is to find new connections between knowledge and innovation management usable for Czech business companies. The results of this paper will be supported by the qualitative research made in Czech business companies in the last three years.

  • Název v anglickém jazyce

    The Importance of Innovation and Knowledge Management for the Czech Business Companies

  • Popis výsledku anglicky

    Knowledge Management and Innovation Management is one of the most improving trends in Management practice, now. These two trends should be in the connection, because without the innovation and without knowledge sharing, the company could not exist in itsbusiness activities. The main aim of this paper is to find new connections between knowledge and innovation management usable for Czech business companies. The results of this paper will be supported by the qualitative research made in Czech business companies in the last three years.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0459" target="_blank" >GA406/08/0459: Rozvoj tacitních znalostí manažerů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomické znalosti pro tržní praxi

  • ISBN

    978-80-87273-02-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Lešingrová Romana, Uherské Hradiště

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    9. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku