Spotřebitelské chování v éře současného marketingu a jeho vliv na udržitelný cestovní ruch
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509613" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509613 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spotřebitelské chování v éře současného marketingu a jeho vliv na udržitelný cestovní ruch
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá popisem spotřebitelského chování v éře současného marketingu a jeho vlivu na udržitelný cestovní ruch. Mohutný rozvoj cestovního ruchu v posledních desetiletích dal vzniknout novému oboru - udržitelnému cestovnímu ruchu. Stejně tak v posledních letech dochází, především díky novým poznatkům z behaviorální ekonomie, k zásadní revizi chápaní spotřebitelského chování a role marketingu ve společnosti. Autor v článku defi nuje, jaký vliv mohou mít tyto nové poznatky na udržitelný cestovní ruch.
Název v anglickém jazyce
Consumer Behaviour in the Contemporary Marketing and its Influence on Sustainable Tourism
Popis výsledku anglicky
This article deals with consumer´s behaviour in contemporary marketing era and its influence over sustainable tourism. Huge tourism development over the last decades originates the new field - sustainable tourism. Also during last years, thanks to new knowledge from behavioral economics, there is a revision in understanding of the consumer´s behaviour and role of company´s marketing. In this article author defi nes infl uence of new knowledges to the sustainable tourism.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu
ISBN
978-80-245-1689-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoká škola ekonomická v Praze, nakladatelství Oeconomica
Místo vydání
Jinřichův Hradec
Místo konání akce
Jindřichův Hradec
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—