Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spotřebitelské chování v éře současného marketingu a jeho vliv na udržitelný cestovní ruch

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509613" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509613 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spotřebitelské chování v éře současného marketingu a jeho vliv na udržitelný cestovní ruch

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá popisem spotřebitelského chování v éře současného marketingu a jeho vlivu na udržitelný cestovní ruch. Mohutný rozvoj cestovního ruchu v posledních desetiletích dal vzniknout novému oboru - udržitelnému cestovnímu ruchu. Stejně tak v posledních letech dochází, především díky novým poznatkům z behaviorální ekonomie, k zásadní revizi chápaní spotřebitelského chování a role marketingu ve společnosti. Autor v článku defi nuje, jaký vliv mohou mít tyto nové poznatky na udržitelný cestovní ruch.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer Behaviour in the Contemporary Marketing and its Influence on Sustainable Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with consumer´s behaviour in contemporary marketing era and its influence over sustainable tourism. Huge tourism development over the last decades originates the new field - sustainable tourism. Also during last years, thanks to new knowledge from behavioral economics, there is a revision in understanding of the consumer´s behaviour and role of company´s marketing. In this article author defi nes infl uence of new knowledges to the sustainable tourism.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Udržitelný rozvoj cestovního ruchu

  • ISBN

    978-80-245-1689-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoká škola ekonomická v Praze, nakladatelství Oeconomica

  • Místo vydání

    Jinřichův Hradec

  • Místo konání akce

    Jindřichův Hradec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku