Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Racionalita a užitek ve vztahu k trvale udržitelnému rozvoji v ekonomice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43866358" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43866358 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Racionalita a užitek ve vztahu k trvale udržitelnému rozvoji v ekonomice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Racionalita a užitek v dnešní době hrají významnou roli zejména během rozhodovacího procesu nakupujících. Firmy stále nevěnují dostatečnou pozornost rostoucímu vlivu spotřebitelských preferencí a spoléhají na své postavení na trhu a míru ziskovosti. Tvárné chování spotřebitele působením zejména externími faktory (informacemi) tak považují pouze za nástroj marketingu a nikoliv za možnost tvorby loajality. Článek se proto zaobírá vývojem preferencí koncových zákazníků a vlivem informací zejména v podobě CSR aktivit firem na rozhodovací proces.

  • Název v anglickém jazyce

    Rationality and Utility in Relation to Sustainable development of The Economy

  • Popis výsledku anglicky

    Rationality and utility nowadays play an important role, especially during the decision-making process of shoppers. Companies are not paying attention to the growing influence of consumer preferences and rely on their market position and profitability levels. Ductile behavior of consumers in particular, the action of external factors (information) is seen as marketing tool and not as a possibility to create loyalty. The article therefore deals with the development of end-customer preferences and the influence of information, especially in the form of the CSR activities of companies in the decision-making process.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů