Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace pivovaru Bernard a marketingová komunikace značky Stanislav Bernard

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43866458" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43866458 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace pivovaru Bernard a marketingová komunikace značky Stanislav Bernard

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stanislav Bernard zprivatizoval pivovar v Humpolci a staral se o jeho komunikaci. Změnil původní neúspěšnou značku Zálesák a začal s prodejem piva po celém tehdejším Československu. Stanislav Bernard se často objevuje na billbordech a v reklamách nejen na pivo (např. pro Komerční banku), tak přestává být zřejmé, kdy komunikuje značku a kdy sám sebe. Snížil náklady na přímou reklamu z osmi miliónu na dva milióny Kč za rok, přesto se však Bernard objevuje v četnosti zmínek o pivních značkách na druhém ažčtvrtém místě. V médiích volí jinou strategii ? rozpoutává diskuzi o kvalitě piv z velkých pivovarů, které označuje za europiva.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication by BERNARD Brewery and brand marketing communications Stanislav Bernard

  • Popis výsledku anglicky

    Mr. Stanislav Bernard privatized brewery in Humpolec caring about brand communication as well. Former unsuccessful Zalesak brand was converted to a new name and sales of beer started over whole Czechoslovakian territory. Stanislav Bernard face appears frequently on billboards and advertisement not just about his beer, but for example for Komercni Banka, thus it is often not clear, if he is communicating his brand or himself. He reduced a cost of direct advertisement from 8 mil.CZK to 2 mil.CZK within one year, none the less, Bernard is showing in frequency of mentions about beer brands on second to fourth place. Other strategy is chosen for media communication: Discussion about beer made by big breweries are described by him as Eurobeer.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů