Marketingová komunikace pivovaru Bernard a marketingová komunikace značky Stanislav Bernard
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43866458" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43866458 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace pivovaru Bernard a marketingová komunikace značky Stanislav Bernard
Popis výsledku v původním jazyce
Stanislav Bernard zprivatizoval pivovar v Humpolci a staral se o jeho komunikaci. Změnil původní neúspěšnou značku Zálesák a začal s prodejem piva po celém tehdejším Československu. Stanislav Bernard se často objevuje na billbordech a v reklamách nejen na pivo (např. pro Komerční banku), tak přestává být zřejmé, kdy komunikuje značku a kdy sám sebe. Snížil náklady na přímou reklamu z osmi miliónu na dva milióny Kč za rok, přesto se však Bernard objevuje v četnosti zmínek o pivních značkách na druhém ažčtvrtém místě. V médiích volí jinou strategii ? rozpoutává diskuzi o kvalitě piv z velkých pivovarů, které označuje za europiva.
Název v anglickém jazyce
Marketing communication by BERNARD Brewery and brand marketing communications Stanislav Bernard
Popis výsledku anglicky
Mr. Stanislav Bernard privatized brewery in Humpolec caring about brand communication as well. Former unsuccessful Zalesak brand was converted to a new name and sales of beer started over whole Czechoslovakian territory. Stanislav Bernard face appears frequently on billboards and advertisement not just about his beer, but for example for Komercni Banka, thus it is often not clear, if he is communicating his brand or himself. He reduced a cost of direct advertisement from 8 mil.CZK to 2 mil.CZK within one year, none the less, Bernard is showing in frequency of mentions about beer brands on second to fourth place. Other strategy is chosen for media communication: Discussion about beer made by big breweries are described by him as Eurobeer.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů