Komunikace pivovaru Bernard
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F16%3A43875280" target="_blank" >RIV/70883521:28120/16:43875280 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace pivovaru Bernard
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola analyzuje komunikaci pivovaru Bernard, který se z neznámého pivovaru na Vysočině stal kultovní značkou. Pivovar používá především billboardy (ukázky jsou v kapitole), na kterých reaguje jak na problémy českého pivovarství, jako je např. výroba europiva, tak i na společenské problémy, jako např. na výsledky krajských voleb nebo uzavření dálnice při mši papeže v Brně. Zásluhou stálé a agresivní komunikace se hovoří nejen o pivu Bernard, ale i Stanislavu Bernardovi. Začíná se stírat hranice, kdy se jedná o reklamu na výrobek a kdy o public relations vlastní osoby.
Název v anglickém jazyce
Communication of the Bernard Brewery
Popis výsledku anglicky
The chapter analyzes communication of the Bernard Brewery, which has grown to the cult brand from an unknown brewery in the Vysočina Region. The brewery primarily communicates via billboards (examples are in the chapter) which respond both to the problems of Czech Beverages, such as so called Eurobeer production, as well as social problems such as the results of the regional elections or closure of the highway during the Pope's Mass in Brno. Due to the constant and aggressive communication not only beer brand Bernard is spoken, but also the founder of the brewery Stanislav Bernard. This is an example of blurring the boundaries between product advertising and personal public relations.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů