Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace pivovaru Bernard

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F16%3A43875280" target="_blank" >RIV/70883521:28120/16:43875280 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace pivovaru Bernard

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola analyzuje komunikaci pivovaru Bernard, který se z neznámého pivovaru na Vysočině stal kultovní značkou. Pivovar používá především billboardy (ukázky jsou v kapitole), na kterých reaguje jak na problémy českého pivovarství, jako je např. výroba europiva, tak i na společenské problémy, jako např. na výsledky krajských voleb nebo uzavření dálnice při mši papeže v Brně. Zásluhou stálé a agresivní komunikace se hovoří nejen o pivu Bernard, ale i Stanislavu Bernardovi. Začíná se stírat hranice, kdy se jedná o reklamu na výrobek a kdy o public relations vlastní osoby.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication of the Bernard Brewery

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter analyzes communication of the Bernard Brewery, which has grown to the cult brand from an unknown brewery in the Vysočina Region. The brewery primarily communicates via billboards (examples are in the chapter) which respond both to the problems of Czech Beverages, such as so called Eurobeer production, as well as social problems such as the results of the regional elections or closure of the highway during the Pope's Mass in Brno. Due to the constant and aggressive communication not only beer brand Bernard is spoken, but also the founder of the brewery Stanislav Bernard. This is an example of blurring the boundaries between product advertising and personal public relations.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů