Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace vybraných středních pivovarů v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43866464" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43866464 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace vybraných středních pivovarů v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Velké pivovary využívají nákladnou televizní reklamu, a přesto zaznamenaly v roce 2009 pokles výstavu v průměru o 5 %, a letos se očekává pokles o dalších 10 %. Naopak některé střední pivovary výrazně snížily prostředky na klasickou komunikaci, přesto výstav piva zvýšily. Mezi ně patří pivovar Bernard v Humpolci, jehož spolumajitel Stanislav Bernard úspěšně využívá burz marketingu, tedy vzbudit rozruch. V médiích napadá své konkurenty, naposledy vyzval producenta nealkoholického piva Birell k soutěži nejkvalitnější nealkoholické pivo v ČR. Metodu word of mouth volí pivovar Svijany, který zvýšil v těchto hubených letech produkci na dvojnásobek.

  • Název v anglickém jazyce

    Promotion Selected Breweries in the CR

  • Popis výsledku anglicky

    Mr. Stanislav Bernard privatized brewery in Humpolec caring about brand communication as well. Former unsuccessful Zalesak brand was converted to a new name and sales of beer started over whole Czechoslovakian territory. Stanislav Bernard face appears frequently on billboards and advertisement not just about his beer, but for example for Komercni Banka, thus it is often not clear, if he is communicating his brand or himself. He reduced a cost of direct advertisement from 8 mil.CZK to 2 mil.CZK within one year, none the less, Bernard is showing in frequency of mentions about beer brands on second to fourth place. Other strategy is chosen for media communication: Discussion about beer made by big breweries are described by him as Eurobeer.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů