Marketingová komunikace národního podniku Budvar a soukromých českých pivovarů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868748" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43868748 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace národního podniku Budvar a soukromých českých pivovarů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na originální uvedení na trh piva Pardál (výrobce Budvar, n. p.) a následnou komunikaci s cílovou skupinou. Národní podnik vede se svými odběrateli cílenou a trvalou komunikaci, do které se zapojují především stálí odběratelé. Pivovary ve vlastnictví Heinekenu a SABMiller sází především na nákladnou televizní reklamu. Přesto jejich výstav piva klesá. Budování globální značky je nákladná záležitost, která kontrastuje s budování lokálních značek typu Bernard (český a zahraniční kapitál) nebo Svijany (výhradně český kapitál).
Název v anglickém jazyce
Marketing communication of nationale enterprise Budvar Brewery and other Czech priváte breweries
Popis výsledku anglicky
This article is concentrating on authentic Pardal Beer brand (produced by Budvar, n.p.) marketing and campaign, followed by communication with target category consumers. This state-owned enterprise is using targeted and continuous communication with itsclients, mainly led by those clients. Heineken and SABmiller-owned breweries are betting mainly on costly TV campaign, but even than, their beer sales are declining. Building a global brand is expensive issue, in contrast with local brands growth such asBernard (Czech and foreign capital) of Svijany (exclusively Czech capital).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-20-0
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
112 - 121
Počet stran knihy
152
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—