Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace národního podniku Budvar a soukromých českých pivovarů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868748" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43868748 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace národního podniku Budvar a soukromých českých pivovarů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na originální uvedení na trh piva Pardál (výrobce Budvar, n. p.) a následnou komunikaci s cílovou skupinou. Národní podnik vede se svými odběrateli cílenou a trvalou komunikaci, do které se zapojují především stálí odběratelé. Pivovary ve vlastnictví Heinekenu a SABMiller sází především na nákladnou televizní reklamu. Přesto jejich výstav piva klesá. Budování globální značky je nákladná záležitost, která kontrastuje s budování lokálních značek typu Bernard (český a zahraniční kapitál) nebo Svijany (výhradně český kapitál).

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication of nationale enterprise Budvar Brewery and other Czech priváte breweries

  • Popis výsledku anglicky

    This article is concentrating on authentic Pardal Beer brand (produced by Budvar, n.p.) marketing and campaign, followed by communication with target category consumers. This state-owned enterprise is using targeted and continuous communication with itsclients, mainly led by those clients. Heineken and SABmiller-owned breweries are betting mainly on costly TV campaign, but even than, their beer sales are declining. Building a global brand is expensive issue, in contrast with local brands growth such asBernard (Czech and foreign capital) of Svijany (exclusively Czech capital).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-20-0

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    112 - 121

  • Počet stran knihy

    152

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly