Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer''s Satisfaction - Forecast of the Company''s prosperity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867397" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer''s Satisfaction - Forecast of the Company''s prosperity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It is the customer, who plays the decisive role in the long-term prosperity of a company. A prerequisite for a company's success are satisfied customers. Customer care, creating and strengthening the long-term relationship with a customer should be one of the key elements of a company's strategy. Fairness, transparency and mutual respect based on the application of the managerial ethics principals are the prerequisites for achieving the customer's satisfaction.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer''s Satisfaction - Forecast of the Company''s prosperity

  • Popis výsledku anglicky

    It is the customer, who plays the decisive role in the long-term prosperity of a company. A prerequisite for a company's success are satisfied customers. Customer care, creating and strengthening the long-term relationship with a customer should be one of the key elements of a company's strategy. Fairness, transparency and mutual respect based on the application of the managerial ethics principals are the prerequisites for achieving the customer's satisfaction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 16th International Business Information Management Association Conference

  • ISBN

    978-0-9821489-5-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    757-760

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association (IBIMA)

  • Místo vydání

    Kuala Lumpur, Malaysia

  • Místo konání akce

    Kuala Lumpur, Malaysia

  • Datum konání akce

    29. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku