Customer''s Satisfaction - Forecast of the Company''s prosperity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867397" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867397 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer''s Satisfaction - Forecast of the Company''s prosperity
Popis výsledku v původním jazyce
It is the customer, who plays the decisive role in the long-term prosperity of a company. A prerequisite for a company's success are satisfied customers. Customer care, creating and strengthening the long-term relationship with a customer should be one of the key elements of a company's strategy. Fairness, transparency and mutual respect based on the application of the managerial ethics principals are the prerequisites for achieving the customer's satisfaction.
Název v anglickém jazyce
Customer''s Satisfaction - Forecast of the Company''s prosperity
Popis výsledku anglicky
It is the customer, who plays the decisive role in the long-term prosperity of a company. A prerequisite for a company's success are satisfied customers. Customer care, creating and strengthening the long-term relationship with a customer should be one of the key elements of a company's strategy. Fairness, transparency and mutual respect based on the application of the managerial ethics principals are the prerequisites for achieving the customer's satisfaction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 16th International Business Information Management Association Conference
ISBN
978-0-9821489-5-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
757-760
Název nakladatele
International Business Information Management Association (IBIMA)
Místo vydání
Kuala Lumpur, Malaysia
Místo konání akce
Kuala Lumpur, Malaysia
Datum konání akce
29. 6. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—