Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etika a její role v budování vztahu se zákazníkem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43869067" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43869067 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Etika a její role v budování vztahu se zákazníkem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Primárními stakeholdery každé firmy jsou zákazníci, na základě jejich spokojenosti a loajality dosahuje podnik finančních cílů, které si stanovil. Vzájemná závislost mezi dodavatelem a zákazníkem je nedílnou součástí firemního marketingu, jehož efektivnost je do značné míry určena právě dlouhodobým vztahem mezi firmou a zákazníkem. Důvěra je zásadním atributem ekonomického rozvoje a růstu. Uplatňování etických principů je jedním ze zásadních předpokladů vzniku, budování a rozvoje dlouhodobého vztahu sezákazníkem a vytváření pevných vztahů se zákazníkem je jednou z klíčových podmínek k dosahování dlouhodobé prosperity firmy.

  • Název v anglickém jazyce

    Ethics and its role in building a relationship with the customer

  • Popis výsledku anglicky

    The primary stakeholders are customers of each company, based on their satisfaction and loyalty enterprise achieves financial goals that you set. The interdependence between the supplier and the customer is an integral part of corporate marketing, whoseeffectiveness is largely determined by just long-term relationship between the company and the customer. Trust is an essential attribute of economic development and growth. Application of ethical principles is one of the basic prerequisites creation, building and developing long-term customer relationships and create strong relationships with customers is one of the key conditions for achieving long-term prosperity of the company.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Odpovědný management v podnikání a veřejné správě ? cesta do inovační společnosti

  • ISBN

    978-80-89401-75-8

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    72-78

  • Počet stran knihy

    205

  • Název nakladatele

    GEORG Žilina a Etika podnikání a veřejné správy, o.s.

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS kapitoly