Etika a její role v budování vztahu se zákazníkem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43869067" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43869067 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Etika a její role v budování vztahu se zákazníkem
Popis výsledku v původním jazyce
Primárními stakeholdery každé firmy jsou zákazníci, na základě jejich spokojenosti a loajality dosahuje podnik finančních cílů, které si stanovil. Vzájemná závislost mezi dodavatelem a zákazníkem je nedílnou součástí firemního marketingu, jehož efektivnost je do značné míry určena právě dlouhodobým vztahem mezi firmou a zákazníkem. Důvěra je zásadním atributem ekonomického rozvoje a růstu. Uplatňování etických principů je jedním ze zásadních předpokladů vzniku, budování a rozvoje dlouhodobého vztahu sezákazníkem a vytváření pevných vztahů se zákazníkem je jednou z klíčových podmínek k dosahování dlouhodobé prosperity firmy.
Název v anglickém jazyce
Ethics and its role in building a relationship with the customer
Popis výsledku anglicky
The primary stakeholders are customers of each company, based on their satisfaction and loyalty enterprise achieves financial goals that you set. The interdependence between the supplier and the customer is an integral part of corporate marketing, whoseeffectiveness is largely determined by just long-term relationship between the company and the customer. Trust is an essential attribute of economic development and growth. Application of ethical principles is one of the basic prerequisites creation, building and developing long-term customer relationships and create strong relationships with customers is one of the key conditions for achieving long-term prosperity of the company.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Odpovědný management v podnikání a veřejné správě ? cesta do inovační společnosti
ISBN
978-80-89401-75-8
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
72-78
Počet stran knihy
205
Název nakladatele
GEORG Žilina a Etika podnikání a veřejné správy, o.s.
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS kapitoly
—