Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The use of product placement in the Czech television

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867453" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43867453 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The use of product placement in the Czech television

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the beginning of this article are defined the basic concepts related to product placement and is defined by the law. The next chapter briefly mentions the history of this marketing tool in the television and radio. The main part of the article involves an analysis of the current situation in the Czech Republic and there are also examples of the use of product placement with a negative response - an example of the television series Ulice and Ordinace v růzove zahrade. At the end it ismentiones the previous survey responses of viewers on product placement.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of product placement in the Czech television

  • Popis výsledku anglicky

    In the beginning of this article are defined the basic concepts related to product placement and is defined by the law. The next chapter briefly mentions the history of this marketing tool in the television and radio. The main part of the article involves an analysis of the current situation in the Czech Republic and there are also examples of the use of product placement with a negative response - an example of the television series Ulice and Ordinace v růzove zahrade. At the end it ismentiones the previous survey responses of viewers on product placement.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7454-013-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    12. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku