Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Impact of Brand Personality on Customer Patronizing Behavior: with special reference to the supermarket industry in Sri Lanka.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868655" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43868655 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Impact of Brand Personality on Customer Patronizing Behavior: with special reference to the supermarket industry in Sri Lanka.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the field of service marketing, satisfying customer is relatively difficult than marketing practices of physical products. There are many factors considered by the service marketers in order to make the customer satisfaction and loyalty. Brand personality of the service companies are recognized as a key platform for development of loyal customer base for their organizations. When it comes to the modern retailing, self service supermarkets highly concern about branding strategies for attracting theircustomers towards their outlets. Hence, in this study, researchers attempted to investigate on ?The impact of brand personality on customer patronizing decisions in Sri Lankan supermarkets.? Further, literature provides sufficient evidence to support theempirical gap existing in Sri Lankan context. The main objective of the study is to identify the influenced made by brand personality on customer patronizing decisions and recommending strategies of the local supermarkets chains to creat

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of Brand Personality on Customer Patronizing Behavior: with special reference to the supermarket industry in Sri Lanka.

  • Popis výsledku anglicky

    In the field of service marketing, satisfying customer is relatively difficult than marketing practices of physical products. There are many factors considered by the service marketers in order to make the customer satisfaction and loyalty. Brand personality of the service companies are recognized as a key platform for development of loyal customer base for their organizations. When it comes to the modern retailing, self service supermarkets highly concern about branding strategies for attracting theircustomers towards their outlets. Hence, in this study, researchers attempted to investigate on ?The impact of brand personality on customer patronizing decisions in Sri Lankan supermarkets.? Further, literature provides sufficient evidence to support theempirical gap existing in Sri Lankan context. The main objective of the study is to identify the influenced made by brand personality on customer patronizing decisions and recommending strategies of the local supermarkets chains to creat

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 18th International Business Information Management Association

  • ISBN

    978-0-9821489-7-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    423 - 435

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association

  • Místo vydání

    Istanbul

  • Místo konání akce

    Istanbul

  • Datum konání akce

    9. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku