Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870672" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870672 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The book deals with the Internet and its impact on online shopping behaviour of customers in the Czech Republic. A large part of Czech population has already shopped online. Customers view it as a quick and convenient shopping where they can save money.But what are the other factors that influence their shopping behaviour? This book tries to find the answer to this question. Each customer is an individual therefore models of customer behaviour often can not be generalized, particularly not on the Internet which offers many shopping options and procedures how to select, try and buy a given product. Nevertheless, this book provides a few basic models, including a model that emerged from the research findings.
Název v anglickém jazyce
Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The book deals with the Internet and its impact on online shopping behaviour of customers in the Czech Republic. A large part of Czech population has already shopped online. Customers view it as a quick and convenient shopping where they can save money.But what are the other factors that influence their shopping behaviour? This book tries to find the answer to this question. Each customer is an individual therefore models of customer behaviour often can not be generalized, particularly not on the Internet which offers many shopping options and procedures how to select, try and buy a given product. Nevertheless, this book provides a few basic models, including a model that emerged from the research findings.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GPP403%2F11%2FP175" target="_blank" >GPP403/11/P175: Faktory ovlivňující on-line nákupní chování na Internetu v prostředí e-commerce na B2C a B2B trzích v ČR</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7201-936-6
Počet stran knihy
122
Název nakladatele
Linde
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—