Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870672" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870672 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The book deals with the Internet and its impact on online shopping behaviour of customers in the Czech Republic. A large part of Czech population has already shopped online. Customers view it as a quick and convenient shopping where they can save money.But what are the other factors that influence their shopping behaviour? This book tries to find the answer to this question. Each customer is an individual therefore models of customer behaviour often can not be generalized, particularly not on the Internet which offers many shopping options and procedures how to select, try and buy a given product. Nevertheless, this book provides a few basic models, including a model that emerged from the research findings.

  • Název v anglickém jazyce

    Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The book deals with the Internet and its impact on online shopping behaviour of customers in the Czech Republic. A large part of Czech population has already shopped online. Customers view it as a quick and convenient shopping where they can save money.But what are the other factors that influence their shopping behaviour? This book tries to find the answer to this question. Each customer is an individual therefore models of customer behaviour often can not be generalized, particularly not on the Internet which offers many shopping options and procedures how to select, try and buy a given product. Nevertheless, this book provides a few basic models, including a model that emerged from the research findings.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GPP403%2F11%2FP175" target="_blank" >GPP403/11/P175: Faktory ovlivňující on-line nákupní chování na Internetu v prostředí e-commerce na B2C a B2B trzích v ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7201-936-6

  • Počet stran knihy

    122

  • Název nakladatele

    Linde

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy