Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

BUILDING CUSTOMER RELATIONSHIP THROUGH THE SOCIAL NETWORKS IN THE FIELD OF E-COMMERCE IN CZECHIA - CONCEPTUAL FRAMEWORK OF RESEARCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F18%3A63518857" target="_blank" >RIV/70883521:28120/18:63518857 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2018.01" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2018.01</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/dokbat.2018.01" target="_blank" >10.7441/dokbat.2018.01</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    BUILDING CUSTOMER RELATIONSHIP THROUGH THE SOCIAL NETWORKS IN THE FIELD OF E-COMMERCE IN CZECHIA - CONCEPTUAL FRAMEWORK OF RESEARCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article discusses the concept of building customer relationship through the social networks (SN) to maintain loyalty and increase customer satisfaction in e-commerce in the Czech Republic. SN are a phenomenon at the beginning of the 21st century and it is a question of whether they can be used as a supportive tool in building relationships with customers. This research framework provides the basic theoretical knowledge necessary to create a conceptual framework of research. It includes individual research methods, both qualitative and quantitative. The qualitative part is supported by an interview and quantitative is supported by the Structural equation modelling (SEM). At the end of the article, the implications for theory and social practice are given.

  • Název v anglickém jazyce

    BUILDING CUSTOMER RELATIONSHIP THROUGH THE SOCIAL NETWORKS IN THE FIELD OF E-COMMERCE IN CZECHIA - CONCEPTUAL FRAMEWORK OF RESEARCH

  • Popis výsledku anglicky

    This article discusses the concept of building customer relationship through the social networks (SN) to maintain loyalty and increase customer satisfaction in e-commerce in the Czech Republic. SN are a phenomenon at the beginning of the 21st century and it is a question of whether they can be used as a supportive tool in building relationships with customers. This research framework provides the basic theoretical knowledge necessary to create a conceptual framework of research. It includes individual research methods, both qualitative and quantitative. The qualitative part is supported by an interview and quantitative is supported by the Structural equation modelling (SEM). At the end of the article, the implications for theory and social practice are given.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    14th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers

  • ISBN

    978-80-7454-730-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    6-16

  • Název nakladatele

    Fakulta managementu a ekonomiky, UTB ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    25. 4. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku