Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Study on the Positive Impact of eWOM in Eco-Tourism Destinations of Vietnam

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F22%3A63549018" target="_blank" >RIV/70883521:28120/22:63549018 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Study on the Positive Impact of eWOM in Eco-Tourism Destinations of Vietnam

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This research study focuses on the positive impact of eWOM in determining the selection of eco-tourism destinations. A positive review of tourism destinations has significant images, content and experience. Its natural beauty, environment-friendly practices, sustainability, and other factors determine an eco-tourism destination. The paper&apos;s findings suggest that tourists research before selecting a destination. An honest review of a previous consumer has more impact on a potential customer. Travellers opt for online and offline media to judge the authenticity of the destination. This research paper also examines how electronic word of mouth (e-WOM) impacts the tourists&apos; decision to select and visit eco-friendly destinations?

  • Název v anglickém jazyce

    A Study on the Positive Impact of eWOM in Eco-Tourism Destinations of Vietnam

  • Popis výsledku anglicky

    This research study focuses on the positive impact of eWOM in determining the selection of eco-tourism destinations. A positive review of tourism destinations has significant images, content and experience. Its natural beauty, environment-friendly practices, sustainability, and other factors determine an eco-tourism destination. The paper&apos;s findings suggest that tourists research before selecting a destination. An honest review of a previous consumer has more impact on a potential customer. Travellers opt for online and offline media to judge the authenticity of the destination. This research paper also examines how electronic word of mouth (e-WOM) impacts the tourists&apos; decision to select and visit eco-friendly destinations?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 5th International Conference onTourism Research

  • ISBN

    978-1-914587-32-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    157-166

  • Název nakladatele

    Academic Conferences and Publishing International Limited

  • Místo vydání

    London

  • Místo konání akce

    Porto

  • Datum konání akce

    19. 5. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku