Problém reálné projektové kanceláře na veřejné vysoké škole.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F09%3A63508758" target="_blank" >RIV/70883521:28130/09:63508758 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problém reálné projektové kanceláře na veřejné vysoké škole.
Popis výsledku v původním jazyce
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně částečně zvyšuje vlastní atraktivitu na trhu s vysokoškolským vzděláním tak, že některé své marketingové aktivity realizuje formou projektů. Projekty jsou koncipovány ve své většině jako události, které jsou významné jak pro město Zlín a Zlínský kraj, tak pro studenty samotné. Projekty jsou na univerzitě ve Zlíně řízeny za pomoci metodiky projektového managementu. Pro koordinaci projektových zdrojů a dodržování metodických postupů univerzity zřídila Fakulta multimediálních komunikací projektovou kancelář, jejíž náplní je propojení složitého organizačního, legislativního a ekonomického mechanismu řízení univerzitních dokumentů se specifickým projektovým vedením, které je zakotveno v projektové organizační struktuře. Cílemčlánku je naznačit problémy, se kterými se v mulitprojektovém řízení na fakultě má projektová kancelář vypořádat. Problémy generují ve svém nejvíce viditelném aspektu nespokojenost studentů i akademických pracovníků a pracovníků univerzi
Název v anglickém jazyce
Problem of real project management office at university
Popis výsledku anglicky
New university projects mean a lot of problems. It is difficult to accept the existence of new activities, for strictly hierarchically organized universities. Who will manage them? University top managers? Everything is OK, when projects leaders are senior university leaders, because top managers have the support of top university management. What will happen if the project managers become students? Tomas Bata University in Zlín organizes such projects. Project managers are students. Each project is a problem. This article solves the problem of dissatisfaction of students and academic staff and university administration with leaders of faculty projects. One of the features of this dissatisfaction is a drop in the number of realized projects by the university project management office. The result of this article is the archetype of system thinking problem of project office, which will result in a system-dynamic model.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP402%2F09%2FP296" target="_blank" >GP402/09/P296: Uplatnění principů systémové dynamiky v řízení projektů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Konference Systémové přístupy
ISBN
978-80-245-1614-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
19. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—