Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Divadlo a film : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868234" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868234 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Divadlo a film : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah jednotlivých částí veřejnosti k divadlu a filmu jako formám umění, respektive k návštěvám divadla a kina jako formám volnočasových aktivit. Výzkumná data, která jsou v knize prezentována, odpovídají na otázky ohledně frekvence návštěv obou typů zařízní, žánrových preferencí, asociací spojených s těmito formami umění a podobně. Hlavní cílem knihy je ukázat, v čem spočívají rozdíly v chování jednotlivých částí veřejnosti (ženy a muži, věkové a vzdělanostní skupiny, lidé různých profesí apod.) a co toto jejich chování ovlivňuje (rodina, výchova, společenské skupiny atd.).

  • Název v anglickém jazyce

    Theatre and Cinema : Buying Behavior on Cultural Product Markets 2011

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph deals with the issue of what kind of a relationship particular parts of the public have to theatre and film as artistic products, or, as the case may be, to theatre- or cinema-going as forms of leisure time activities. Research data referred to and presented in the book respond to questions regarding how often people go to a theatre or a cinema, what dramatic or film genres they prefer and what associations with these forms of art they have. The main goal is to show the differences among behaviours and preferences of particular groups of the public (men and women, various age groups, people of various jobs, etc.) and what has affected their attitudes to theatre and film (the influence of family and upbringing, society and reference groups).

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-24-8

  • Počet stran knihy

    116

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy