Divadlo a film : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868234" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868234 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Divadlo a film : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah jednotlivých částí veřejnosti k divadlu a filmu jako formám umění, respektive k návštěvám divadla a kina jako formám volnočasových aktivit. Výzkumná data, která jsou v knize prezentována, odpovídají na otázky ohledně frekvence návštěv obou typů zařízní, žánrových preferencí, asociací spojených s těmito formami umění a podobně. Hlavní cílem knihy je ukázat, v čem spočívají rozdíly v chování jednotlivých částí veřejnosti (ženy a muži, věkové a vzdělanostní skupiny, lidé různých profesí apod.) a co toto jejich chování ovlivňuje (rodina, výchova, společenské skupiny atd.).
Název v anglickém jazyce
Theatre and Cinema : Buying Behavior on Cultural Product Markets 2011
Popis výsledku anglicky
The monograph deals with the issue of what kind of a relationship particular parts of the public have to theatre and film as artistic products, or, as the case may be, to theatre- or cinema-going as forms of leisure time activities. Research data referred to and presented in the book respond to questions regarding how often people go to a theatre or a cinema, what dramatic or film genres they prefer and what associations with these forms of art they have. The main goal is to show the differences among behaviours and preferences of particular groups of the public (men and women, various age groups, people of various jobs, etc.) and what has affected their attitudes to theatre and film (the influence of family and upbringing, society and reference groups).
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-24-8
Počet stran knihy
116
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—