Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Changes in Marketing Management of Czech Services Firms in Economic Recession

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870608" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870608 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.wseas.org" target="_blank" >http://www.wseas.org</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Changes in Marketing Management of Czech Services Firms in Economic Recession

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing management and marketing activities are essential during economic crisis since they can substantially increase the competitiveness and prosperity of companies. This work presents the outcomes of a marketing research carried out with 89 serviceproviders in the Czech Republic. The aim of this contribution is to conduct a partial primary investigation in order to determine the degree of impact of the economic crisis on economic performance of service providers and on their marketing management.The investigation is a part of a long-term research of the authors, which monitors the implementation of marketing in services.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in Marketing Management of Czech Services Firms in Economic Recession

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing management and marketing activities are essential during economic crisis since they can substantially increase the competitiveness and prosperity of companies. This work presents the outcomes of a marketing research carried out with 89 serviceproviders in the Czech Republic. The aim of this contribution is to conduct a partial primary investigation in order to determine the degree of impact of the economic crisis on economic performance of service providers and on their marketing management.The investigation is a part of a long-term research of the authors, which monitors the implementation of marketing in services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 1st International Conference on Perpetual Education

  • ISBN

    978-1-61804-187-6

  • ISSN

    2227-4618

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    157-162

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Athens, Greece

  • Místo konání akce

    Athens, Greece

  • Datum konání akce

    14. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku