Changes in Marketing Management of Czech Services Firms in Economic Recession
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870608" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870608 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.wseas.org" target="_blank" >http://www.wseas.org</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Changes in Marketing Management of Czech Services Firms in Economic Recession
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing management and marketing activities are essential during economic crisis since they can substantially increase the competitiveness and prosperity of companies. This work presents the outcomes of a marketing research carried out with 89 serviceproviders in the Czech Republic. The aim of this contribution is to conduct a partial primary investigation in order to determine the degree of impact of the economic crisis on economic performance of service providers and on their marketing management.The investigation is a part of a long-term research of the authors, which monitors the implementation of marketing in services.
Název v anglickém jazyce
Changes in Marketing Management of Czech Services Firms in Economic Recession
Popis výsledku anglicky
Marketing management and marketing activities are essential during economic crisis since they can substantially increase the competitiveness and prosperity of companies. This work presents the outcomes of a marketing research carried out with 89 serviceproviders in the Czech Republic. The aim of this contribution is to conduct a partial primary investigation in order to determine the degree of impact of the economic crisis on economic performance of service providers and on their marketing management.The investigation is a part of a long-term research of the authors, which monitors the implementation of marketing in services.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of 1st International Conference on Perpetual Education
ISBN
978-1-61804-187-6
ISSN
2227-4618
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
157-162
Název nakladatele
WSEAS Press
Místo vydání
Athens, Greece
Místo konání akce
Athens, Greece
Datum konání akce
14. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—