Důležitost značky pro českého vysokoškoláka v závislosti na charakteru hodnot
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870627" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870627 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Důležitost značky pro českého vysokoškoláka v závislosti na charakteru hodnot
Popis výsledku v původním jazyce
Studie poukazuje na vztah mezi významem značky v závislosti na struktuře hodnot u českých vysokoškoláků. Výsledky ukázaly na rozdíly jako i určité vztahy mezi hodnotami a významem připisovaným značkám, což je možné využít pro interkulturní marketingovoukomunikaci. Kulturní hodnoty jsou identifikované jako vlivné faktory percepce významu značky pro vysokoškoláky. Výzkum demonstruje důležitost poznání hodnot k pochopení a predikci vztahu mezi hodnotami a postoji ke značkám, doporučení pro marketingovou komunikaci ve smyslu efektivnější identifikace kompatibilních a antagonistických hodnot, které jsou u českých vysokoškoláků spojené se značkou.
Název v anglickém jazyce
The importance of brand for undergraduate Czech depending on the nature of values
Popis výsledku anglicky
The study highlights the relationship between the meaning of the brand, depending on the structure of values ??in the Czech university students. Results showed differences as well as the relationship between the values ??and meanings ascribed to brands,which can be used for intercultural marketing communications. Cultural values ??are identified as important factors perception of the importance of brands for college students. The research demonstrates the importance of understanding the values ??of understanding and predicting the relationship between values ??and attitudes to brands, recommendations for marketing communications in terms of efficient identification of compatible and antagonistic values ??that are at the Czech university students associated with the brand.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy budovania a riadenia značky II.
ISBN
978-80-223-3342-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
87-94
Název nakladatele
Univerzita Komenského v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
1. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—