Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Důležitost značky pro českého vysokoškoláka v závislosti na charakteru hodnot

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870627" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870627 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Důležitost značky pro českého vysokoškoláka v závislosti na charakteru hodnot

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie poukazuje na vztah mezi významem značky v závislosti na struktuře hodnot u českých vysokoškoláků. Výsledky ukázaly na rozdíly jako i určité vztahy mezi hodnotami a významem připisovaným značkám, což je možné využít pro interkulturní marketingovoukomunikaci. Kulturní hodnoty jsou identifikované jako vlivné faktory percepce významu značky pro vysokoškoláky. Výzkum demonstruje důležitost poznání hodnot k pochopení a predikci vztahu mezi hodnotami a postoji ke značkám, doporučení pro marketingovou komunikaci ve smyslu efektivnější identifikace kompatibilních a antagonistických hodnot, které jsou u českých vysokoškoláků spojené se značkou.

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of brand for undergraduate Czech depending on the nature of values

  • Popis výsledku anglicky

    The study highlights the relationship between the meaning of the brand, depending on the structure of values ??in the Czech university students. Results showed differences as well as the relationship between the values ??and meanings ascribed to brands,which can be used for intercultural marketing communications. Cultural values ??are identified as important factors perception of the importance of brands for college students. The research demonstrates the importance of understanding the values ??of understanding and predicting the relationship between values ??and attitudes to brands, recommendations for marketing communications in terms of efficient identification of compatible and antagonistic values ??that are at the Czech university students associated with the brand.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy budovania a riadenia značky II.

  • ISBN

    978-80-223-3342-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    87-94

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

    1. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku