Rodová příslušnost a postoje slovenských spotřebitelů vůči značce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873611" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873611 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rodová příslušnost a postoje slovenských spotřebitelů vůči značce
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok je orientovaný na vybrané výsledky reprezentatívneho výskumu s akcentom na vzťah rodovej príslušnosti a postojov slovenských zákazníkov voči značke. Primárne údaje boli získané v rámci výskumného projektu VEGA 1/1051/1 Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov. Rôznorodosť či príbuznosť preferencií a postojov voči značkám, krajine ich pôvodu, ako aj krajine pôvodu vybraných kategórií produktov je sledovaná na základe rodových rozdielov, pričom sa vychádza z predpokladu, že pohlavie zohráva - okrem ďalších demografických charakteristík - jednu z kľúčových rolí v utváraní postojov voči značkám, má vplyv na nákupný rozhodovací proces spotrebiteľov, ako aj ich správanie.
Název v anglickém jazyce
Gender Affiliation and the Attitudes of Slovak Consumers towards Brands
Popis výsledku anglicky
The article highlights selected results of the research conducted under a representative survey oriented on the importance of brands for Slovak consumers focusing on gender divergence. The primary data were gathered within the research project The Analysis of Strategic Processes of Brand Building and Brand Management in the Context of Homogenization and Individualization of Consumer Needs approved by VEGA - scientific grant agency of the Ministry of Education of the Slovak Republic and of Slovak Academyof Sciences. Gender based similarities and differences concerning the relationship between brands and consumer preferences, brand and its origin and finally country-of-origin as the country-of-production of selected product categories are discussed. There is an assumption that gender plays - in addition to the other demographic characteristics - one of the crucial roles within formation of the attitudes towards brands, the consumer decision-making process and consumer behavior that migh
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
X
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
2 - 8
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—